środa, 9 lutego 2011

codzienność ...

kolejny dzień mojego nudnego życia właśnie dobiega końca. nie widziałam Cie ponad tydzień i uwierz, że to jest trudne. każdego dnia wpierdalasz się w moje myśli i nie potrafię Cie 'ot tak' wypędzić z mojej głowy. przebywasz w niej 24 na dobę, czy to nie dziwne ? tak, dziwne ... ale co ja poradzę, że tak cholernie mi na Tobie zależy ? czasami tylko sobie wmawiam, że Cie kocham, ale nie mogę się oszukiwać. jesteś najważniejszym facetem w moim życiu, zrobiłabym dla Ciebie wszystko, oddałabym za Ciebie życie ... to chyba już coś znaczy, czy dla Ciebie każda głupia nastolatka tak się zachowuje ... hmmm ? wiesz, że czasem chciałabym znaleźć się w świecie tylko z Tobą, bo może wtedy potrafiłabym powiedzieć Ci jak dużą rolę odgrywasz w moim życiu, ale w normalnym życiu nie potrafię ... PRZEPRASZAM ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz